شرکت تامین سامان میلاد آسیا یکی از معتبرترین تولید کننده انواع وسایل بازی و اسباب بازی سیاست خود را برپایه تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت برتر و با بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و تجهیزات مناسب و با توجه به الزامات قانوني و فني در جهت جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و افزایش سهم بیش تری از بازار بنا نهاده است. این شرکت مصمم است سیستمهای مدیریت کیفیت خود را براساس استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت 2015 :9001 ISO مستقر نموده و بر مبنای این سیستم مدیریتی عملکرد سازمان را به صورت مداوم بهبود دهد.
- تولید محصولات مطابق با الزامات قانونی و استانداردهای کارخانه ای و الزامات مشتریان و سایر ذی نفعان.
- دستیابی به طرح تجاری مدون در محیط سازمان و دستیابی به اهداف کیفی و کمی.
- رویکرد بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت با استفاده از نظرات و خواسته های مشتریان و سایر ذی نفعان و پایش مستمر عملکرد سازمان.
- ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت و توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش، افزایش مهارت و ترویج فرهنگ کارگروهی و روحیه غرور و افتخار در بین کارکنان.
- حرکت به سمت تولید بیشتر و ضایعات صفر و ارتقاء سطح رضایت مشتریان و سایر ذی نفعان.
- تعهد به همسویی با قوانین و مقررات الزام شده محصولات، فعالیت ها و خدمات سازمان و سایر الزامات مرتبط در مقوله های کیفیت.
- احترام به دیدگاه و توجه به الزامات مشتریان و ارتقاء سطح رضایت و رسیدگی به شکایات مشتریان.
- راهیابی به بازارهای فرامرزی و توسعه بازارهای موجود.
این خط مشی به اهداف و شاخصهای سازمانی قابل اندازه گیری تبدیل شده تا ضمن اطمینان از درک کامل آن میزان حرکت به سمت این اهداف قابل سنجش باشد. بر این اساس اینجانب و کلیه پرسنل سازمان خود را متعهد می دانیم که در راستای رسیدن به اهداف فوق نهایت تلاش خویش را بکار برده و مسئولیت طرح ریزی، اجرا و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت را از جمله وظایف خود دانسته و از تمامی همکاران انتظار می رود همچون گذشته به منظور تحقق هر چه بهتر اهداف مذکور تلاش نمایند.
- پایش منظم و دوره ای سلامت کارکنان شرکت
- انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی جهت جبران هزینه های درمانی پرسنل شرکت
- عقد قرارداد ویزیت رایگان با درمانگاه نیکان جهت استفاده کارکنان شرکت
- دعوت از پیشکسوتان و اساتید دانشگاهی جهت بازدید از شرکت
- همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت ارتقاء اقدامات آموزشی
- تصمیم گیری جهت راه اندازی مجموعه آموزشی در داخل شرکت
- برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی
- توزیع بلیط رایگان استفاده از استخرهای ورزشی میان پرسنل شرکت
- برگزاری مسابقات کتاب خوانی میان پرسنل شرکت
- برگزاری مسابقات نقاشی میان خانواده ها و پرسنل شرکت
- تألیف و ترجمه مقالات و تحقیقات علمی در حوزه های مختلف فعالیتی شرکت
- ارتقاء فضای سبز و کاشت درخت در محوطه بیرونی شرکت
- رعایت الگوهای نظام آراستگی در تفکیک و دفع زباله های سازمانی
- همکاری با سازمان صمت استان اردبیل
- همکاری با اداره کل استاندارد استان اردبیل
- همکاری با جهاد دانشگاهی، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اردبیل
- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
- بنیاد تعاون زندان و سازمان بهزیستی در حوزه توسعه مشاغل خانگی
- عضویت و همکاری با شورای نظارت بر اسباب بازی ایران
- همکاری با مرکز صداوسیما و شهرداریها
- تولید محصولات مطابق با الزامات قانونی و استانداردهای کارخانه ای و الزامات مشتریان و سایر ذی نفعان.
- دستیابی به طرح تجاری مدون در محیط سازمان و دستیابی به اهداف کیفی و کمی.
- رویکرد بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت با استفاده از نظرات و خواسته های مشتریان و سایر ذی نفعان و پایش مستمر عملکرد سازمان.
- ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت و توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش، افزایش مهارت و ترویج فرهنگ کارگروهی و روحیه غرور و افتخار در بین کارکنان.
- حرکت به سمت تولید بیشتر و ضایعات صفر و ارتقاء سطح رضایت مشتریان و سایر ذی نفعان.
- تعهد به همسویی با قوانین و مقررات الزام شده محصولات، فعالیت ها و خدمات سازمان و سایر الزامات مرتبط در مقوله های کیفیت.
- احترام به دیدگاه و توجه به الزامات مشتریان و ارتقاء سطح رضایت و رسیدگی به شکایات مشتریان.
- راهیابی به بازارهای فرامرزی و توسعه بازارهای موجود.
این خط مشی به اهداف و شاخصهای سازمانی قابل اندازه گیری تبدیل شده تا ضمن اطمینان از درک کامل آن میزان حرکت به سمت این اهداف قابل سنجش باشد. بر این اساس اینجانب و کلیه پرسنل سازمان خود را متعهد می دانیم که در راستای رسیدن به اهداف فوق نهایت تلاش خویش را بکار برده و مسئولیت طرح ریزی، اجرا و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت را از جمله وظایف خود دانسته و از تمامی همکاران انتظار می رود همچون گذشته به منظور تحقق هر چه بهتر اهداف مذکور تلاش نمایند.
- پایش منظم و دوره ای سلامت کارکنان شرکت
- انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی جهت جبران هزینه های درمانی پرسنل شرکت
- عقد قرارداد ویزیت رایگان با درمانگاه نیکان جهت استفاده کارکنان شرکت
- دعوت از پیشکسوتان و اساتید دانشگاهی جهت بازدید از شرکت
- همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت ارتقاء اقدامات آموزشی
- تصمیم گیری جهت راه اندازی مجموعه آموزشی در داخل شرکت
- برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی
- توزیع بلیط رایگان استفاده از استخرهای ورزشی میان پرسنل شرکت
- برگزاری مسابقات کتاب خوانی میان پرسنل شرکت
- برگزاری مسابقات نقاشی میان خانواده ها و پرسنل شرکت
- تألیف و ترجمه مقالات و تحقیقات علمی در حوزه های مختلف فعالیتی شرکت
- ارتقاء فضای سبز و کاشت درخت در محوطه بیرونی شرکت
- رعایت الگوهای نظام آراستگی در تفکیک و دفع زباله های سازمانی
- استفاده از مددجویان اجتماعی در واحدهای مختلف شرکت
- همکاری با سازمان زندان ها جهت استفاده از توانمندی زندانیان جرائم دیه و مالی
- همکاری با سازمان صمت استان اردبیل
- همکاری با اداره کل استاندارد استان اردبیل
- همکاری با جهاد دانشگاهی، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اردبیل
- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
- بنیاد تعاون زندان و سازمان بهزیستی در حوزه توسعه مشاغل خانگی
- عضویت و همکاری با شورای نظارت بر اسباب بازی ایران
- همکاری با مرکز صداوسیما و شهرداریها