مسئولیت های اجتماعی ما

Sample Image

شرکت تامین سامان میلاد آسیا یکی از معتبرترین تولید کننده انواع وسایل بازی و اسباب بازی سیاست خود را برپایه تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت برتر و با بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و تجهیزات مناسب و با توجه به الزامات قانوني و فني در جهت جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و افزایش سهم بیش تری از بازار بنا نهاده است. این شرکت مصمم است سیستمهای مدیریت کیفیت خود را براساس استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت 2015 :9001 ISO مستقر نموده و بر مبنای این سیستم مدیریتی عملکرد سازمان را به صورت مداوم بهبود دهد.

  • تولید محصولات مطابق با الزامات قانونی و استانداردهای کارخانه ای و الزامات مشتریان و سایر ذی نفعان.
  • دستیابی به طرح تجاری مدون در محیط سازمان و دستیابی به اهداف کیفی و کمی.
  • رویکرد بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت با استفاده از نظرات و خواسته های مشتریان و سایر ذی نفعان و پایش مستمر عملکرد سازمان.
  • ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت و توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش، افزایش مهارت و ترویج فرهنگ کارگروهی و روحیه غرور و افتخار در بین کارکنان.
  • حرکت به سمت تولید بیشتر و ضایعات صفر و ارتقاء سطح رضایت مشتریان و سایر ذی نفعان.
  • تعهد به همسویی با قوانین و مقررات الزام شده محصولات، فعالیت ها و خدمات سازمان و سایر الزامات مرتبط در مقوله های کیفیت.
  • احترام به دیدگاه و توجه به الزامات مشتریان و ارتقاء سطح رضایت و رسیدگی به شکایات مشتریان.
  • راهیابی به بازارهای فرامرزی و توسعه بازارهای موجود.

این خط مشی به اهداف و شاخصهای سازمانی قابل اندازه گیری تبدیل شده تا ضمن اطمینان از درک کامل آن میزان حرکت به سمت این اهداف قابل سنجش باشد. بر این اساس اینجانب و کلیه پرسنل سازمان خود را متعهد می دانیم که در راستای رسیدن به اهداف فوق نهایت تلاش خویش را بکار برده و مسئولیت طرح ریزی، اجرا و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت را از جمله وظایف خود دانسته و از تمامی همکاران انتظار می رود همچون گذشته به منظور تحقق هر چه بهتر اهداف مذکور تلاش نمایند.

  • پایش منظم و دوره ای سلامت کارکنان شرکت
  • انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی جهت جبران هزینه های درمانی پرسنل شرکت
  • عقد قرارداد ویزیت رایگان با درمانگاه نیکان جهت استفاده کارکنان شرکت
  • دعوت از پیشکسوتان و اساتید دانشگاهی جهت بازدید از شرکت
  • همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت ارتقاء اقدامات آموزشی
  • تصمیم گیری جهت راه اندازی مجموعه آموزشی در داخل شرکت
  • برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی
  • توزیع بلیط رایگان استفاده از استخرهای ورزشی میان پرسنل شرکت
  • برگزاری مسابقات کتاب خوانی میان پرسنل شرکت
  • برگزاری مسابقات نقاشی میان خانواده ها و پرسنل شرکت
  • تألیف و ترجمه مقالات و تحقیقات علمی در حوزه های مختلف فعالیتی شرکت
  • ارتقاء فضای سبز و کاشت درخت در محوطه بیرونی شرکت
  • رعایت الگوهای نظام آراستگی در تفکیک و دفع زباله های سازمانی
  • استفاده از مددجویان اجتماعی در واحدهای مختلف شرکت
  • همکاری با سازمان زندان ها جهت استفاده از توانمندی زندانیان جرائم دیه و مالی
  • همکاری با سازمان صمت استان اردبیل
  • همکاری با اداره کل استاندارد استان اردبیل
  • همکاری با جهاد دانشگاهی، دانشگاه‌ محقق اردبیلی، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اردبیل
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • بنیاد تعاون زندان و سازمان بهزیستی در حوزه توسعه مشاغل خانگی
  • عضویت و همکاری با شورای نظارت بر اسباب بازی ایران
  • همکاری با مرکز صداوسیما و شهرداری‌ها
خط مشی کیفیت
  • تولید محصولات مطابق با الزامات قانونی و استانداردهای کارخانه ای و الزامات مشتریان و سایر ذی نفعان.
  • دستیابی به طرح تجاری مدون در محیط سازمان و دستیابی به اهداف کیفی و کمی.
  • رویکرد بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت با استفاده از نظرات و خواسته های مشتریان و سایر ذی نفعان و پایش مستمر عملکرد سازمان.
  • ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت و توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش، افزایش مهارت و ترویج فرهنگ کارگروهی و روحیه غرور و افتخار در بین کارکنان.
  • حرکت به سمت تولید بیشتر و ضایعات صفر و ارتقاء سطح رضایت مشتریان و سایر ذی نفعان.
  • تعهد به همسویی با قوانین و مقررات الزام شده محصولات، فعالیت ها و خدمات سازمان و سایر الزامات مرتبط در مقوله های کیفیت.
  • احترام به دیدگاه و توجه به الزامات مشتریان و ارتقاء سطح رضایت و رسیدگی به شکایات مشتریان.
  • راهیابی به بازارهای فرامرزی و توسعه بازارهای موجود.

این خط مشی به اهداف و شاخصهای سازمانی قابل اندازه گیری تبدیل شده تا ضمن اطمینان از درک کامل آن میزان حرکت به سمت این اهداف قابل سنجش باشد. بر این اساس اینجانب و کلیه پرسنل سازمان خود را متعهد می دانیم که در راستای رسیدن به اهداف فوق نهایت تلاش خویش را بکار برده و مسئولیت طرح ریزی، اجرا و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت را از جمله وظایف خود دانسته و از تمامی همکاران انتظار می رود همچون گذشته به منظور تحقق هر چه بهتر اهداف مذکور تلاش نمایند.

پزشکی و درمانی
  • پایش منظم و دوره ای سلامت کارکنان شرکت
  • انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی جهت جبران هزینه های درمانی پرسنل شرکت
  • عقد قرارداد ویزیت رایگان با درمانگاه نیکان جهت استفاده کارکنان شرکت
آموزشی
  • دعوت از پیشکسوتان و اساتید دانشگاهی جهت بازدید از شرکت
  • همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت ارتقاء اقدامات آموزشی
  • تصمیم گیری جهت راه اندازی مجموعه آموزشی در داخل شرکت
ورزشی
  • برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی
  • توزیع بلیط رایگان استفاده از استخرهای ورزشی میان پرسنل شرکت
علمی، فرهنگی و هنری
  • برگزاری مسابقات کتاب خوانی میان پرسنل شرکت
  • برگزاری مسابقات نقاشی میان خانواده ها و پرسنل شرکت
  • تألیف و ترجمه مقالات و تحقیقات علمی در حوزه های مختلف فعالیتی شرکت
زیست محیطی
  • ارتقاء فضای سبز و کاشت درخت در محوطه بیرونی شرکت
  • رعایت الگوهای نظام آراستگی در تفکیک و دفع زباله های سازمانی
اجتماعی
  • استفاده از مددجویان اجتماعی در واحدهای مختلف شرکت
  • همکاری با سازمان زندان ها جهت استفاده از توانمندی زندانیان جرائم دیه و مالی
سازمان‌های همکار
  • همکاری با سازمان صمت استان اردبیل
  • همکاری با اداره کل استاندارد استان اردبیل
  • همکاری با جهاد دانشگاهی، دانشگاه‌ محقق اردبیلی، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اردبیل
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • بنیاد تعاون زندان و سازمان بهزیستی در حوزه توسعه مشاغل خانگی
  • عضویت و همکاری با شورای نظارت بر اسباب بازی ایران
  • همکاری با مرکز صداوسیما و شهرداری‌ها